LARA ACCOUNTING – Profil de companie

 

Companie

Căutați o firmă de contabilitate și consultanță fiscală în Timișoara?

Aveti nevoie de servicii de administrare personal si salarizare?

La 13 ani de la apariţia pe piaţa serviciilor de consultanţă financiar-fiscală şi a serviciilor de contabilitate, LARA ACCOUNTING, prin portofoliul deservit de clienţi, s-a impus în sfera celor mai importante companii de specialitate. În prezent, portofoliul de clienţi deserviţi cumulează o cifră de afaceri anuală de peste 28 milioane euro.

Obiectiv

Activităţile principale ale companiei LARA ACCOUNTING sunt furnizarea de consultanţă financiar-fiscală şi servicii de contabilitate, având ca şi obiectiv optimizarea rezultatelor activităţii partenerilor deserviţi.

În acest sens, propunem soluţii şi sisteme integrate, iar proiectele în care ne implicăm le evaluăm, împreună cu partenerii noştri, din punctul de vedere al performanţelor obţinute.

Activitate

Serviciile oferite de LARA ACCOUNTING sunt dedicate fiecărui partener în parte, prin furnizarea de produse complexe şi personalizate, în funcţie de nevoile specifice activităţii economice de bază a acestora.

Astfel, prin serviciile oferite se urmăreşte asigurarea optimizării, profitabilizării şi desigur dezvoltării companiilor-client.

Lucrările executate de LARA ACCOUNTING sunt de înaltă ţinută profesională, calitatea acestora fiind asigurată de echipa noastră de profesionişti ce are o vastă experienţă în domeniul fiscal şi financiar-contabil, acoperind o paletă largă de activităţi economice.

Conduită profesională

Conform filosofiei de business, LARA ACCOUNTING este adepta principiilor de imparţialitate, independenţă şi obiectivitate în ceea ce priveşte activitatea sa de consultanţă.

În acest sens, interesele clientului şi confidenţialitatea reprezintă liniile definitorii ale activităţii consultanţilor LARA ACCOUNTING.

Politica noastră de confidenţialitate acoperă tot spectrul informaţiilor comunicate de şi către client şi nu se opreşte la durata efectivă de derulare a contractului.

Cu excepţia informaţiilor şi documentelor necesare pentru îndeplinirea unor obiective aferente proiectului, toate informaţiile şi documentele transmise sau primite de către client rămân confidenţiale şi nu vor fi transmise altor persoane sau entităţi. Excepţie fac solicitările îndreptăţite şi formulate într-un cadru legal de către autorităţi.

Structura organizatorică

LARA ACCOUNTING beneficiază de experienţa practică a unei echipe de profesionişti formată în prezent din douăzeci de persoane. Componenţa echipei, experienţa fiecărui membru ne asigură capacitatea de a dezvolta programe în funcţie de caracteristicile activităţii specifice a partenerilor noştri, servicii adaptate necesităţilor generale şi punctuale.

Structura organizatorică este în continuă adaptare, fiind progresiv dezvoltată cu noi domenii de activitate, adaptate cerinţelor partenerilor şi dinamicii pieţei de servicii în care activăm.